Lépe snášel hořkost zkušenější Hošek, byť zajel nejrychlejší kolo, pak vyhrál všechny tři rozjížďky, ale na startu finále ho trefil Bartoš a nadějím byl konec. „Člověk toho lituje o to víc, že šlo o tak pěkné závody, kde i pořadatelé na jindy po dešti nesjízdné trati udělali moře práce. Jinak jsem ještě neviděl video, ale podle mě Bartoš vytlačil, mě praskla pneumatika a to byl konec nadějí. Kdybych jel první rok, tak se vztekám, ale takhle,“ mávl rukou naštvaně Hošek, který si přesto s Bartošem, jenž nakonec vyhrál, vše vyříkal. „To ani ne, nebylo o čem. Ale ostřejší slova tam padla,“ přiznal.

Ta vůbec nejostřejší volil Jaromír Štětina, a to ještě v úterý. „Nemůžu to rozdýchat. Jak atak Vaculíka, tak rozhodnutí komisařů,“ hartusil. Tuchlovický jezdec odstartoval do finále až ze třetí brázdy, ale zmíněná kolize Hoška mu uvolnila cestu na třetí příčku za slabšího Sýkoru. Na toho chtěl zaútočit, když do něj zezadu vrazil Vaculík a poslal ho do betonové zídky. V dalším kole navíc zdemolovat i zadní část Štětinovy buginy přestože pořadatelé vyvěsili žluté praporky. „Znamenají nebezpečí na trati, přesto mi zdemoloval i zbytek auta. Dostal pokutu pět tisíc, ale to je jako kdy mu dali chlebíčky s kaviárem,“ soptil Štětina, který ve vzteku nenechal buginu zavézt do uzavřeného parkoviště a byl diskvalifikován. „Důsledek mi byl jasný, ale já tam nebudu do noci čekat na odtahovku. Auťák je úplně zničený a do dalšího závodu v Nové Pace ho taktak dáme dohromady. Budeme dřít i v noci,“ hlásí.

Na závěr si rýpl ještě jednou do traťových komisařů. „Video měli od české televize a zkoumali ho prý několikrát. Mně to stačilo jednou po návratu domů. Jediné, co jim doporučím, je spolupráce s mým hlavním sponzorem, což je odborník na špičkovou oční optiku,“ dodal Jaromír Štětina.