Do Německa se sjelo 27 závodníků, což je nadprůměrný počet a hlavně ve startovním poli byl pomalu každý, kdo v autokrosu něco znamená. Výjimkou byl snad jen druhý z Kladeňáků, Jaromír Štětina.

V tak široké a kvalitní konkurenci byl na okruhu, kde se obzvlášť špatně předjíždí, moc důležitý tréninkový čas, jenž určuje postavení v rozjížďkách. Až třináctý si Hošek na druhý pokus vylepšil na sedmý a s tím už se dal zajet dobrý výsledek.

Ač na něj ve dvou ze tří rozjížděk zbyla v první řadě nejhorší výchozí pozice, skončil dvakrát třetí a jednou smolně druhý. Cílem totiž projel jako první, ale pětivteřinová penalizace za ulitý start ho o vítězství připravila.

Do finále šel pátý a poté, co dostal ránu do přední nápravy, přestalo jít servořízení. Kolize dalších jezdců však závod ukončily a v opakovaném finále Hošek pátý odjel a na stejné pozici protnul cílovou pásku.

Do seriálu ME zatím pouze jednou zasáhl Jaromír Štětina. V Bausce ale odjel jen dvě kola, než mu odešel dvoulitrový motor audi. „Už je po celkové repasi, takže o víkendu do Nové Paky,“ hlásil Štetina s vědomím, že oproti soupeřům má manko ve vyježděnosti.

Seelow, 4. závod ME: 1. Baudet (FRA), 2. Stubbe, 3. Hinnenkamp (oba SRN), 4. van Rosmalen (NIZ), 5. Hošek

Po čtyřech závodech: 1. Baudet 67, 2. Callaghan (NIZ) 55, 3. Bartoš 52, 4. Hošek 51, 5. Turek 48, 6. Hinnenkamp 43, 7. Gallota (ITA) 27, 8. Keřka 27, 9. Švábenský 26, 10. Staněk 25.