Poděbradští opouštěli stadion ve Hřebči rozladěni výkonem rozhodčího Chovance, domácí se naopak hodně zlobili za jejich komentář v Nymburském deníku. Zraněný Jiří Voříšek, který sledoval zápas z lavičky jako asistent, si vypůjčil citát z filmu Pulp Fiction – Ezechiel 25:17, který pronáší hvězdný Samuel L. Jackson předtím, než spáchá vraždu. Jen toho, kdo bude trestat traviče bratrů, zaměnil a místo Boha jmenoval rozhodčího. Podobně ale hodnotil i přímý aktér utkání Ondřej Hněvsa. „Ve Hřebči se hraje těžko. Blízko kabin je pole a z obou fouká protivítr,” trpce pronesl stoper Bohemie.

Domácí manažer Štěpán Sádecký byl z hořekování hostů naštvaný. „Podzim se obešel bez rozhodcovských excesů a není nic jednoduššího, než si pustit záznam našeho utkání na TV COM. Penalty? 0:0. Červené karty? 0:0. Neuznané góly? 1:1. Nerozumím tomu, proč Poděbrady nepřímo očerňují náš klub,“ mračil se Sádecký,. jemuž dal zapravdu i fotograf Deníku Bohumil Kučera, který viděl jediný diskutabilní moment před druhým gólem domácích, kdy hosté žádali faul na svůj tým.

Hřebeč poslal do vedení ex-ligista Podaný, který parádně trefil trestňák. Hosté z brejku pěkně vyrovnali, ale pak přišly chvíle Lukiče. Po téměř roční pauze se tenhle chlapík dal skvěle dohromady a už zase pálí góly. Poděbradům dal dva, jeden ještě do pauzy, druhý hned po ní. Druhý byl vítězný, protože skóre se měnilo už jen v závěru, kdy chybu hostů potrestal z brejku O. Stříbrský po přihrávce z brankové lajny právě od Lukiče.

„Lukič je pro nás obrovská vzpruha, ale celkově jsme zahráli velmi dobře. Bylo to hodně soubojové utkání, v němž se k nám otočilo štěstí, které nám chybělo před týdnem s Povltavskou. Máme 27 bodů, což je slušný počet. A utekli jsme i panu Supáčkovi a jeho Tuchlovicím, s nimiž mimochodem udělal zázrak,“ uznal Štěpán Sádecký.

Načítám tabulku ...