Kladenský klub HC zastupují ve spotu dorostenci a žáci z 6. a 7. tříd, slánský klub HC Lev zase mladší žáci. Objevili se vedle profesionálních herců. Spot je vysílán na kanálech ČT, ČT sport a ČT :D od druhé půlky dubna do konce května.

Hlavní autorskou trojící všech spotů v rámci kampaně „Tak určitě!“ je známý scénárista Petr Kolečko, který v letech 20130-12 působil v kladenském divadle jako dramaturg a také zde uvedl známou divadelní hru Jaromír Jágr - Kladeňák s Davidem Matáskem v hlavní roli. Mezi sportovní veřejností je pak nejvíc znám jako scénárista kultovního seriálu Okresní přebor.

Režisérem spotu "Tak určitě!" je Vladimír Skórka a producentem je Dan Strejc. Oba se podíleli například na kultovním seriálu z hokejového prostředí Lajna.

Ve spotu s podtitulem Rodič a trenér narušuje přátelský zápas mezi malými hokejisty, během kterého nadšení rodiče fandí oběma týmům, příliš ambiciózní tatínek jednoho z hráčů. Ten stojí spolu s dalším mužem jenom kousek od střídačky, aby podle svých slov „viděl pod ruce trenérovi a mohl ho kontrolovat“. Ve vyvrcholení spotu ale zjistí, že nový trenér jeho syna stojí přímo vedle něj a žádnou kontrolu rozhodně potřebovat nebude, protože moc dobře ví, na jakou pozici v týmu se hráči hodí.

Kampaňové video v humorné nadsázce zobrazuje nepříjemný fenomén, kdy názorové nesoulady mezi rodiči a trenérem nebo dokonce vzájemné podrývání autority mohou nepříznivě ovlivňovat mladé hokejisty a jejich psychiku. Vzájemný respekt a spolupráce rodičů, trenéra a hráčů jsou ale přitom jedním ze základních předpokladů úspěšného tréninku.

„Ve spotech pro kampaň „Tak určitě!“ jsme měli dostatek prostoru pro vytvoření dialogu, hlubší ponoření do tématu i určitou míru vtipné nadsázky. Hokej i sport jako takový jsou mi blízké a jsem velmi rád, že jsem se mohl podílet na realizaci této kampaně. Natáčení s mladými hokejisty z Kladna jsme si všichni moc užili, kluci k tomu přistoupili zodpovědně a doufám, že se i dobře bavili,“ uvedl autor jednoho z minipořadů s názvem Fair play Vladimír Skórka.

Partnerem kampaně je společnost Kaufland. Ta patří dlouhodobě k největším partnerům českého hokeje, podporuje ho skrze všechny kategorie od mládeže, univerzitního hokeje,

ženského hokeje, parahokeje až po mužskou reprezentaci. Založila i vlastní Školu hokejových talentů na rozvoj mládežnického hokeje a celého hokejového prostředí.

„Jsme hrdým partnerem českého hokeje na všech jeho úrovních a důležitou součástí tohoto partnerství je také podpora mladých hokejistů prostřednictvím celé řady projektů. Hodnoty představené v jednotlivých klipech kampaně „Tak určitě!“, jako je třeba fair play, jsou důležitou součástí všech našich projektů. Jsme rádi, že kromě příležitosti zajistit mladým hokejistům dobré materiální a finanční podmínky se můžeme podílet tak na předávání těchto hodnot a výchovu sportovců,“ uvedla jednatelka společnosti Kaufland Klára Beňačková.

close Natáčení spotu Tak určitě se slánskými hokejisty info Zdroj: Kaufland zoom_in Natáčení spotu Tak určitě se slánskými hokejisty