Pětidenní akce Winter Hockey Games láká na nevšední hokejovou podívanou. Ve Špindlerově Mlýně se odehraje několik zápasů pod širým nebem a chybět nebudou ani dvě utkání naší nejvyšší soutěže. V prvním z nich vyzvou kladenští Rytíři s Jaromírem Jágrem v čele pardubické Dynamo.

A vedení kladenského klubu si pro tuto speciální příležitost připravilo i tematické dresy. Logo Rytíře bude tentokrát na světle modrém podkladu, na hlavě navíc bude mít kulicha a na tváři delší porost než obvykle. „Protože se hraje ve Špindlerově Mlýně, tak jsme si řekli, že bychom mohli předělat Rytíře do podoby Krakonoše,“ vysvětluje produktový manažer klubu Jan Sýkora.

Ten se spolu s tiskovým mluvčím Lukášem Jůdlem rozhodl vycházet z podoby standardních dresů pro tuto sezonu a ozvláštnit ji dalšími zimními prvky. „Letošní dresy jsou mezi fanoušky hodně populární, design se jim zjevně líbí. Z toho důvodu jsme jen upravili klasické ligové dresy. Protože se jedná o zimní akci, přidali jsme sněhové vločky a rampouchy, které vyrůstají z čísel,“ popisuje Sýkora.

„Dresy se mi moc líbí. Co si pamatuju, tak Kladno různé speciální dresy vždycky dělalo, což bylo příjemné oživení i pro nás,“ říká útočník Ladislav Zikmund, který si měl původně zahrát Winter Hockey Games za Spartu. Minulý týden ale přestoupil zpět do Kladna, kde už dříve odehrál čtyři sezony. „Je parádní, že si lidi potom můžou dresy vydražit a odnést si je domů,“ doplňuje.

Jak už totiž bývá v Kladně zvykem, i tentokrát budou moci fanoušci získat originální hrané dresy. K mání budou v plánované aukci. Kde a kdy se uskuteční, však zatím není kvůli měnící se pandemické situaci jasné.

Rytíři ale pro své příznivce chystají i další věci spojené s utkáním ve Špindlerově Mlýně. V limitované edici 75 kusů prodávají vánoční svetry s logem klubu a k nevšednímu utkání se budou vázat i další klubové produkty – pletené kulichy, šály i památeční puky s logy klubů i celé akce.

„Vánoční svetr byl v počtu padesáti kusů v předprodeji na fanshopu, kde už se vyprodal. Posledních 25 kusů půjde do prodeje během našich domácích zápasů v Chomutově,“ láká Sýkora, který doufá, že se fanouškům budou líbit jak dresy, tak ostatní nachystané propriety.

„Je opravdu těžké vymyslet něco originálního, protože speciálních dresů už jsme měli hodně. Uvažovali jsem i nad Poldinkou a retro designem, ale nakonec jsme se rozhodli, že to si necháme na jinou příležitost,“ nastiňuje produktový manažer klubu.

Rytíři už v minulosti oblékli růžové dresy na podporu charitativní akce Movember, černé nadační dresy, dvě sady vánočních trikotů nebo dresy ve zlaté barvě. Samotné logo klubu rovněž prošlo několika proměnami. Jednou mělo výrazný knír, jindy svatozář nebo čepičku Santy Clause. Nyní se z Rytíře stane Krakonoš, který se bude snažit ve Špindlerově Mlýně vybojovat body do extraligové tabulky.