„Dojel jsem bez problémů, a to není samo sebou. Mechanici neměli téměř žádnou práci. Pánbůh asi nebyl doma,“ prohlásil nadmíru spokojený Štětina, jenž skončil v rozjížďkách třikrát druhý, a to ho zařadilo do druhé řady finále. V něm odjel čtvrtý, v polovině závodu se ale dostal na třetí pozici.
„Viděl jsem, že Holanďan Albers dělá chyby, tak jsem si na něj počkal a v zatáčce ho podjel.“


Postavením na stupni vítězů ale Štětinovi vznikl problém. Slátaný motor – hybrid totiž jede nečekaně výborně, takže se zřejmě rozhodne, že za nový ho zatím měnit nebude. Jak říkají sportovci, vítězná sestava se přece nemění.


Rozladěný byl po závodě Jaroslav Hošek. O jeho osudu už rozhodla první rozjížďka, kdy ho ťuknul Bartoš, tím ztratil dobré postavení a skončil až čtvrtý. V konečném součtu bodů šel do finále s už opravenou buginou ze třetí řady, jako osmý. „Tam už se toho nedá moc udělat,“ konstatoval.


Evropský seriál vyvrcholí ve třetí zářijové dekádě závody v italském Maggiore a francouzském Saint Igny de Vers.

Přerov 9. závod ME: 1. Bartoš, 2. Engel, 3. Štětina … 7. Hošek
Redukovaný stav ME: 1. Bartoš 120, 2. Stubbe 116, 3. Engel 103, 4. Hošek 97, 5. Kalvoda 84, 6. Štětina 82.