Na pro evropský seriál nové trati, kde se dosahovalo až 190-kilometrové rychlosti, si z kladenských jezdců znovu nejlépe vedl Jaromír Štětina, který skončil těsně za stupni vítězů, avšak s velkou ztrátou. „ Lepší to být nemohlo, protože jsem hodně ztratil tím, že jsem dlouho nedokázal předjet Francouze Chabanona. Když se mi to konečně podařilo, bylo pozdě,“ konstatoval Štětina, jenž šel do finále z páté pozice, která se ukázala být značně nevýhodná. „Dá se říct, že to bylo nejhorší místo na startu, poněvadž bylo jediné v hluboké hlíně. Odjel jsem ale pátý, to mě příjemně překvapilo,“ přiznal Štětina a dodal: „Takový bodový zisk jsem na začátku sezony nečekal. Hlavně aby to vydrželo, protože v Portugalsku bylo alespoň deset rychlých jezdců.“
Zachmuřenější byla tvář Jaroslava Hoška. Sedmé místo je pro obhájce třetí příčky zklamáním. „Nějak mi auto nefunguje, ani ze sebe nemám dobrý pocit,“ prohlásil Hošek, který stejně jako Štětina litoval, že jinak nádherný areál disponuje tratí na níž se udělala jedna stopa a pomalu se nedalo předjíždět. To však nebyl jeho hlavní problém.
„Auto se neustále zhoršovalo, nešlo ani nastartovat, takže sedmé místo není nejhorší výsledek. Ve finále jsem dokonce jednoho Němce předjel, i když mi na rovinkách ujížděla auta se slabším motorem. Problém asi bude v elektronice,“ uvedl Hošek. Pokud se mu podaří dát buginu do kupy, vyzkouší ji o víkendu v Maďarsku v závodu Středoevropského poháru.