Zřejmě maxima dosáhl za daných okolností Hošek. „Vůbec to nebylo podle mých představ,“ netajil se tím, že celá příprava na závod byla narušena neustálým hledáním příčiny, proč nestartuje jeho motor audi. „Neměl jsem čas se věnovat něčemu jinému a úplně mi vypadlo z hlavy, že novopacká trať potřebuje jiné převody než v předcházejících závodech,“ přiznal loni čtvrtý v celkovém hodnocení.


Převodové skříně obou motorů totiž byly uzpůsobeny na rychlé závody, zatímco v rokli se často řadí a jízda tím ztrácí na plynulosti. Hoška šestý čas v tréninku tudíž nepřekvapil, stejně jako start finále až z třetí řady. „Na trati, kde se v podstatě nepředjíždí, bylo těžké se zlepšit. Byl jsem v prakticky bez nároku,“ dodal Hošek, kterému se přesto závody líbily. „Bylo tam skoro sto aut a nouze nebyla ani o dramatické momenty. Jel jsem třeba za dvěma auty a najednou jedno z nich letělo vzduchem,“ přiblížil.


Stejně jako v prvním závodu šampionátu vystoupil na nejvyšší stupínek Petr Bartoš, který pochopitelně vede i průběžné hodnocení. Hošek je třetí a Štětina se pohybuje až ve druhé desítce.


Autokrosaře teď čeká volný víkend a další cestují na východ Evropy do lotyšské Bausky, kde se jede třetí podnik seriálu ME.