Hoška po předchozích závodech zlobilo startování motoru. Po návštěvě motoráře se problém vyřešil. Jak se ale později ukázalo, jen dočasně. Nejrychlejší trénink a jeden skalp Bartoše z rozjížděk však byla dobrá bilance.


„Auto fungovalo jako dřív, měl jsem výborný pocit,“ pochvaloval si pětinásobný mistr republiky. Ve finále odjel jako první a na konci cílové rovinky vedl o auto před Bartošem. „Měl jsem pocit, že start byl ulitý. V domnění, že rozhodčí vyvěsí červenou vlajku znamenající zastavení závodu, jsem ubral, zatímco Bartoš ne,“ popsal Hošek klíčový okamžik finále.


Loňský mistr jeho zpomalení využil a byť měl až do konce svého soka na kufru, těšil se z první výhry. „Bylo to nádherný pocit. Jsem rád, že to nebylo mnou, bohužel se ale závada vrátila, takže nevím, zda v dalším závodu vůbec dojedu z autobusu na startovní čáru,“ uzavřel Hošek.


„Špatné, špatné to bylo. Měl jsem moc problémů,“ smutně konstatoval Jaromír Štětina. Se čtvrtým časem v tréninku byl ještě spokojený, méně už s tím, že dvě rozjížďky nedojel.


„Odešel mi tlumič, pak jsem vinou své aktivity urval o břeh přední kolo,“ přiblížil Štětina, který se musel prát v B finále o postup do hlavního závodu. Zvládal to suverénně, avšak půl kola před koncem mu praskla ojnice, jež totálně rozmlátila celý motor.


„I s vypnutým jsem vyhrál. Do finále jsem ale nemohl nastoupit. Nejhorší je, že jsem jel úplně volně,“ litoval Štětina s tím, že nový motor má vydržet celou sezonu a ne necelé tři závody.


Do Štikovské rokle u Nové Paky, kde se o víkendu jede druhý závod MČR, tudíž odjede s náhradním motorem. „Má však o sto koní míň, takže se pojedu zúčastnit, protože na této trati je výkon motoru obzvlášť důležitý.“