„Lepší to ani být nemohlo. V podstatě jsme jeli vyzkoušet auto, které celkem drželo,“ přiznal Štětina, jenž ale jel poslední tři kola s nižším výkonem motoru. „Maximum jsem z něj sice dostal, nejsem však spokojený s průběhem výkonu. Nevíme, čím to je,“ uvedl.

Hošek byl před závodem na vážkách zda použít osvědčený motor audi, nebo otestovat mitshubishi a riskovat, že bude u soupeřů a diváků, mezi nimiž bylo hodně Kladeňáků, podle svých slov za hlupáka. Na oblíbené trati, kde v roce 1977 vyhrál první mezinárodní závody na našem území, vsadil na druhou variantu.

„Dlouho jsem se rozmýšlel a po roce jsem vzal mitsubishy. Když pominula hořkost z umístění a ztráty bodů, byl jsem rád, že jsem s ním jel. Teď vím, co před závěrem mistrovství Evropy vylepšit,“ uvedl Hošek a přiznal, že podcenili některé maličkosti.

Například na 560 koní naladěný motor přišel o třetinu výkonu tím, že nasával příliš teplý vzduch. Jeho poškození zabránila elektronika.