V královské kubatuře Super buggy dojel na skvělém sedmém místě. „Ve finále soupeři dost chybovali a podařilo se mi dostat se až na páté místo. Dvě kola před koncem mi ale praskla hadice od turba a pátá příčka se už nedala udržet," uvedl Štětina, jehož motor rázem ztratil 400 koní. S pouhou osmdesátkou vraníků moc vyskakovat nemohl.

Do finále se ale probojoval až z béčka, kde byl dlouho v pohodě druhý, než mu odešla součástka za pouhých padesát korun. To byla jedna z drobných, nepředvídatelných závad, jež umí otrávit život. Šlo o vypínač na větráky, jenž je dimenzován na jedenadvacet ampér a nevydržel ani sedm!
Motor se tudíž přehrál na kritickou teplotu 120 stupňů Celsia. Postupovou pozici nakonec s odřenýma ušima uhájil.

Také Jaroslav Hošek měl závod dobře rozjetý. Ve druhé rozjížďce ale ve skoku ucítil ránu a v hodinách dopadl naštěstí mimo hlavní stopu, tudíž se vyhnul karambolu. To se ale o chvíli později ve stejném místě nepovedlo jednou ze soupeřů , jehož hodně ztrácející bojovník Hošek dotahoval.  Spadl přesně do stopy  a Hošek se přes veškerou snahu nestačil vyhnout. Urval celou levou stranu buginy.

„Hodiny práce trvalo, než jsme to opravili. To jsem ale nevěděl, že nefunguje motor, jenž neměl sílu ani na slabší soupeře.  V konečném součtu rozjížděk šel pouze do B finále, v němž skončil šestý. „Měnili jsme vše,  co bylo v našich silách. Závadu jsme však neobjevili a ani je nehlásil počítač. Docela mě to štve, protože jsem to měl slušně rozjeté," litoval Hošek.

O víkendu se jede pátý závod ME v Nové Pace, trati, jež Štětinovi nesedí. „Aspoň tam pojedu s čistou hlavou," povzdechl si. Hlášená vedra nejsou pro závodníky dobrou vyhlídkou.  „Pravé ořechové to není," poznamenal Hošek s tím, že  Nová Paka a Maggiore jsou skutečnými svátky autokrosu, kde se ve všech kubaturách sejde strašně moc aut.