Pro Štětinu to byl to jediný závod seriálu, který dokončil! „Jsem rád, že jsme skončil šestý. Lépe to nešlo," uvedl. Líp to nešlo protože mu praskl výfuk, jenž nešlo na místě opravit. Létající oheň na popel spálil tři alternátory, byť se je snažili provizorně chránit. „Je to jako autogen," poznamenal Štětina a přidal dojmy z celé sezony. 

„Šel jsem do ní  s elánem a nasazením, ale když se nedaří, je únavná. Svým způsobem jsem rád, že je konec," přiznal Štětina.

Hošek kvitoval, že se podařilo v průběhu tréninků odstranit  výpadky motoru. O lepší postavení na finálovém roštu ho připravila kalkulace s osvědčenými pneumatikami, jež mu na mokré trati přinášely  dílčí úspěchy. Nepočítal ale s tím, že několik desítek metrů asfaltových úseků nebudou pro toto obutí tím pravým ořechovým.

Navíc mu v poslední rozjížďce vyjela z drážek poloosa. Když pak ve finále dvakrát musel nahazovat servo,  bylo z toho jen osmé místo. „Pouze v Přerově jsem neměl technický problém. Doufám, že jsem si to v letošní sezoně vybral," poznamenal Hošek.

Z pohledu seniorů byla sezona 2012 nevydařená. Ze Sedlčanské kotliny přesto na Kladensko putoval jeden primát, a to rovnou celkový !

Bylo to zásluhou Václava Kindla z Tuchlovic, který ovládl třídu Racer Buggy 160 a stal se mistrem Česka.  K primátu mu  bohatě stačilo páté místo z posledního závodu,  které si s přehledem pohlídal. Sedmiletý borčík si vysloužil i uznání Jaromíra Štětiny, jenž ho považuje za velký talent.

Vůbec závody nejmenších považuje za zajímavé. Zásluhou ambiciózních rodičů jsou i emotivní. „Ti jeho jsou naštěstí v pohodě, poněvadž si uvědomují, že je to jenom sport," řekl  Štětina s tím, že v této kategorii mají auta stejnou výkonnost, tudíž se za každou chybičku jako je zbytečné ubrání plynu platí.

„Je úžasné, s jakým přehledem zvládají třeba smyky. Ono i to malé auto jede na rovině sedmdesátkou."