„Rozhodli jsme se, že své věrné kolegy podržíme. Vážíme si jejich práce, i když nastaly zlé časy. Nechali jsme jim platy ve stoprocentní výši, i když bylo jasné, že budeme delší čas bez hostů a tudíž bez příjmů. Ale věříme, že to byla investice do loajality, budoucnosti našeho hotelu a navíc poděkování za všechny ty roky, které jsme spolu úspěšně odpracovali,“ říká šéf NH Collection Olomouc Congress hotelu Tomáš Rousek.

Pouze několik jednotlivců, kterým končila pracovní smlouva, či byli ve zkušební době, převedli na jiné posty do jedné ze společností majitele hotelu. I s nimi ale zůstávají v úzkém kontaktu, a jakmile se situace vrátí do stavu před pandemií, můžou jím nabídnout návrat.

Zaměstnanci si podle Rouska úctu plně zaslouží. „Za těch deset let jsme toho u nás totiž společně zvládli opravdu hodně.

Více než čtvrt milionu hostů

Neuvěřitelně zní údaj, že u nás přespalo už více než čtvrt milionu hostů a celkově hotelem přes půl milionu účastníků kongresů a společenských akcí,“ vypočítává olomoucký hoteliér, který vsadil na to, že po znovuotevření se loajalita a motivace zaměstnanců projeví na kvalitě služeb.

Živnostníci to nevzdávají.Zdroj: Deník

„Vymýšlíme, jak vyjít vstříc požadavkům tuzemských turistů. Ti totiž letos budou hledat především domácí cíle a město Olomouc nabízí mnohé k vidění. Změnili jsme také pohled na hotelovou gastronomii. Ještě více se zaměříme na rychlou přípravu čerstvých pokrmů z lokálních surovin. Nabídneme i dětské menu, abychom k pobytům motivovali rodiny s dětmi,“ vyjmenovává šéf hotelu změny, které se týkají hotelové restaurace.

Pokud jde o noclehy a kongresy, vyšli v NH Olomouc hotelu vstříc všem, kteří měli rezervace a prodloužili jejich platnost o rok. Připravili zajímavé balíčky pro české turisty, které by měla nalákat specifická nabídka pobytů za rozumnou cenu. 

„Do nabídky jsme zařadili rodinný balíček s programem na tři dny, wellness balíček na dva dny ve spolupráci se sportovním centrem Omega a jednoduchý program Poznej Olomouc s jedním noclehem a programem v Olomouci a okolí, kdy klientům vybíráme deset míst, která stojí za to navštívit,“ láká na do středomoravské metropole generální ředitel hotelu Tomáš Rousek.