Podle slov manažera nákupního centra Ondřeje Brady by se tak mělo stát 27. listopadu v devět hodin ráno, tedy zároveň s běžnou otevírací dobou.
„Kromě vánoční soutěže o ceny zákazníkům nabídneme mnoho lákadel v podobě dobrých obchodů.“

Projekt slibuje, že návštěvníci se mohou těšit na poněkud netradiční koncepci stavby, která na rozdíl od jiných obchodních středisek neuzavře návštěvníky do neprodyšné budovy plné pouze umělého světla zářivek, ale naopak by se mělo jednat o interiér plný květin, spousty denního světla a příjemného posezení.

Problém, se kterým se ale investoři a developeři v kladenském projektu ještě potýkají, spočívá v obsazenosti prodejních ploch. „Není taková, jakou bychom chtěli, ale je tomu tak v důsledku ekonomického stavu zahraničních firem, jež jsou limitovány současnou finanční krizí. Nejde o to, že by se jim do Kladna nechtělo, ale s expanzí teď nepospíchají,“ řekl Brada.

Jedním z mála zklamání, které ale Kladeňáci pravděpodobně v centru zažijí, je, že se zatím nedočkají vytouženého moderního kina. Ondřej Brada však nastínil, že už teď se začalo jednat o druhé etapě výstavby.

„Ta dá šanci dalším projektům, jakým by mohla být i výstavba kina nebo obchodů dalších známých značek,“ doplnil manažer nákupního centra.