Kompletní seznam prodávaných vozidel je na stránkách DPP. V nabídce je osm tramvají a osmnáct autobusů. DPP u tramvají stanovil minimální cenu na 350 tisíc korun. Vozy jsou funkční a pojízdné, většinou rok výroby 1995 nebo 1996. Nabídky je nutné podat do 3. září, rozhoduje pouze cena.

K mání je i montážní vůz

Tramvaje T6A5 v minulosti vzbudily u dopravních podniků velký zájem, z Prahy zamířily např. do Sofie a Brna.

Tramvaj T6A5.
Z pražských tramvají budou šaliny. Brno koupilo deset vozů

V případě 18 autobusů Karosa B951 je jejich stav podle popisu i fotodokumentace často podstatně horší než u tramvají. Tento typ vozů DPP na konci loňského roku definitivně vyřadil z pravidelného provozu. Většina autobusů má najeto 600 až 900 tisíc kilometrů.

Dopravní podniky začaly v posledních letech více zveřejňovat, čeho se zbavují. Zatímco dříve se vozidla prodávala hlavně na šrot nebo v lepším případě pro další využití u jiných dopravců u nás či na Východě, v poslední době se rozmohl i nákup tramvají, které se pak „povalují“ na různých místech. Zřejmě nejznámějším případem je odstavená tramvaj u D1.

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) se v pátek 4. prosince 2020 symbolicky loučí s autobusy typu Karosa B 951.
Praha pořádá odloženou rozlučku s autobusy. Karosy v sobotu projedou městem

Kromě tramvají a autobusů nabízí DPP i jiná vozidla, například montážní vůz nebo osobní vozy Fabia.