Průzkum bude agentura provádět až do poloviny října.

„Pro získání co nejobjektivnějších údajů bude dotazováno celkem čtyři sta odběratelů, z toho tři sta jich bude z řad individuálních zákazníků, padesát za firmy a posledních padesát budou tvořit správci bytových domů, popřípadě zástupci družstev," informovala mluvčí SVAS Lenka Kozlová.

Po vyhodnocení průzkumu vodárna výsledky využije pro stanovení priorit dalšího rozvoje a poskytování služeb.

A co ukázal loňský telefonický průzkum spokojenosti? Celkově je se službami SVAS spokojeno 91 procent respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů, který dosahuje 88 procent. Spokojenost s profesionálním přístupem zaměstnanců vyjádřilo 97 procent dotazovaných. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru pak dokonce ještě o jedno procento více. Agentura provádějící výzkum zde zaznamenala růst spokojenosti u firem o šest procent a bytových družstev o dvě procenta.

„V rámci průzkumu měli zákazníci možnost se vyjádřit k plynulosti dodávek vody. Plných devětadevadesát procent jich je v tomto směru spokojeno. U bytových družstev byli spokojeni všichni dotázaní," doplnila Kozlová.