Práce nadále pokračují.  Aktuálně se chystá pokládka hydroizolace na mostovce, pracuje se na přechodových oblastech a na římsách. Pracovní ruch také panuje na více než čtvrt kilometru dlouhé sjezdové větvi z dálnice na Kněževes ve směru na Prahu vpravo.

"Zde už započala pokládka mechanicky zpevněného kameniva, jednoho ze stěžejních základů budoucí vozovky. Na stejné straně, v místech rekonstruovaného mostu, se už rovněž rýsuje nový systém odvodnění," uvedl Jiří Veselý ze Ředitelství silnic a dálnic.

Podívejte se, jak vypadala stavba v polovině února:

| Video: Youtube

Práce pokračují podle harmonogramu. "Na celkové rekonstrukci mimoúrovňové křižovatky pracujeme od března loňského roku. Jejím cílem je především zajištění větší bezpečnosti silničního provozu," dodal Veselý.

Původně byly větve křižovatky zakončeny značkou „Stop, dej přednost v jízdě“ bez přídatných pruhů a sjezd z dálnice D7 byl bez odbočovacích pruhů. "Cílem stavební akce je tedy přestavba připojovacího a od­bočovacího pruhu na mimoúrovňové křižovatce Kněževes a vybudování takzvaných přídatných pruhů, které budou splňovat platné normy," vysvětlil Jiří Veselý.

Vozovka bude v místě přídatných pruhů rozšířena na 11,5 metru tak, aby bylo umožněno vedení dopra­vy v režimu 2+2 na jednom jízdním pásu, například v případě oprav.

Místem prací, mezi druhým a třetím kilometrem se jezdí s omezením, sníženou rychlostí na 80 km/h maximálně a v režimu 2+2 zúžené pruhy s tím, že ve směru na Prahu je doprava převedena do protisměru. EXIT 3 směr Praha zůstává nadále uzavřen.