Kampaň tak ukazuje možnosti, jak společně mohou cyklisté i motoristé v ruchu provozu vycházet. Pomocí informačních videí a soutěží, článků a infografik tak autoři poukazují na možná rizika – a na to, jak jim předcházet.

„Cyklistika je součástí naší DNA. Historie společnosti ŠKODA AUTO začala v roce 1895 právě založením továrny na výrobu jízdních kol. Pomocí platformy WeLoveCycling chceme cyklisty po celém světě motivovat, podporovat a prostřednictvím společného nadšení pro cyklistiku také inspirovat. S tím se také pojí společenská odpovědnost, a právě proto je pro nás propojení mezi cyklisty a motoristy velice důležité,“ řekl Marc Brinkmann, vedoucí marketingu společnosti ŠKODA AUTO.

Akční videa kritických dopravních situací nechala Škoda natočit v listopadu 2018 na uzavřených ulicích v centru města Rijeka v Chorvatsku. Nejedná se o žádnou digitální animaci, ale výsledek práce profesionálního kaskadéra, který hraje cyklistu – a video tak působí velmi realisticky.