Dnes musejí objíždět řidiči zdlouhavě centrum a vozy blokují ulice. „Vzniknout by zde mohlo do stovky parkovacích míst. Autobusy tu budou parkovat dále, ale bude jich méně. Současně se sníží i počet odjezdových stanovišť, která většinou zejí prázdnotou. Celkově se cestující dočkají zvýšeného komfortu,“ doplnil primátor.

Zároveň první muž kladenské radnice neopouští ani dlouho propagovanou myšlenku, že by se mělo výhledově autobusové nádraží přestěhovat k hlavnímu vlakovému. „Nechci tvrdit, že dojde k celkovému vymístění z původního autobusáku, ale rozhodně se budou zesilovat dopravní vazby na rozdělovský most na zastávku Kladno-město a totéž je potřeba, aby bylo u Nádraží Kladno (starší název Výhybka),“ dodal primátor Jiránek.

Kladenské autobusové nádraží je zastaralé a předimenzované, jeho rekonstrukci plánovalo i minulé vedení Kladna, ale v mnohem větším rozsahu než současné vedení města. Podle odhadů měla stát až kolem 200 milionů korun. Aktuálně připravovaný projekt bude podle vedení města výrazně levnější.