Cílem veletrhu je seznámit turisty a výletníky s kulturními a historickými atraktivitami, nabídkou služeb či možnostmi ubytování a stravování.
Pracovníci slánského Infocentra Pod Velvarskou branou a městského úřadu Jaroslava Prošková, Zoja Kučerová, Jana Neumannová a Jakub Hložek lákali návštěvníky veletrhu nejenom na historické pamětihodnosti, pořádané kulturní akce, ale i na jedinečnou sbírku slánek.

„Náš pult byl plný nejrůznějších propagačních a informačních materiálů. Představili jsme kalendárium akcí pro letošní rok, turistickou sezonu, ale i zbrusu novou kolekci letáků s názvem Víte, že… Soubor, který bude postupně rozšiřován, zatím obsahuje informace o sbírce slánek, regionálních produktech a chůzi Nordic Walking. Největší zájem měli návštěvníci tradičně o informace o cyklostezkách a kulturních pořadech," uvedla Jana Neumannová.

Prezentace města na veletrhu je podle ní velmi důležitá. Blízkost Prahy totiž dělá ze Slaného ideální cíl turistů.

Podobně se vyjádřila i Olga Oliveriusová z kladenského magistrátu. „Návštěvníky jsme seznámili s turistickými zajímavostmi Kladna a okolí, rovněž s různými tipy na výlety. V našem stánku byl také Jan Uváček z Hornického skanzenu Mayrau, z tohoto důvodu řada dotazů směřovala na letošní akci setkání hornických měst – Kladenské fedrování, která se bude ve městě konat," popsala Oliveriusová.

Kladno se před nedávnem v rámci agentury CzechTourism prezentovalo také na podobné akci v holandském Utrechtu.