Ani tento závoďák sice není pojízdný, přesto má pravá kola a dobře se vyjímá jako exponát. Aby mohl cestovat po světě, je napevno spojený s kovovou podložkou, přičemž nebylo použito žádné lepidlo. Celková hmotnost modelu i s podložkou je 2,2 tuny.

Lego Lamborghini je tvořené 400 tisíci kostičkami a jeho návrh a výroba trvaly 8660 hodin. Manažerem projektu je Lukáš Horák a hlavním designérem Lubor Zelinka. Tým návrhářů, techniků i modelářů tvoří okolo 15 osob.

Přestože jsou kladenští konstruktéři velcí nadšenci a neskutečně pracovití, i jejich počínání poněkud brzdila pandemie koronaviru. „Bylo zapotřebí se kvůli detailům osobně potkávat s italskými konstruktéry, to ale nebylo vloni kvůli zákazu cestování možné, stejně jako bylo komplikované posílat komponenty, na kterých jsme pracovali s Italy společně. Nakonec se vše podařilo a po osmi měsících bylo auto na světě,“ popisuje úskalí manažer projektu Lukáš Horák.

Jak potvrzují modeláři, předlohou pro sporťáka z Lega je skutečné Lamborghini Sián FKP 37, které je prvním hybridním supersportem slavné italské značky. Těchto vozidel bylo vyrobeno pouhých 63 kusů.

Aby i kladenský model působil věrohodně a autenticky, finálním lakem ho opatřili přímo v italské automobilce. Plastový Lego Lamborghini tak září ve všech odlescích jako skutečný superspot.