Objezd zásadně změnil svoji podobu. Dosud zde stál pouze takzvaný zkušební z přenosných betonových bloků. Ten byl instalován v říjnu 2001, v Kladně se tehdy jednalo o naprostou novinku.
Současný kruhový objezd řeší plynulý a bezpečný průjezd touto velmi frekventovanou křižovatkou. „Snažili jsme se též vyhovět požadavkům MHD i ostatním provozovatelům autobusové dopravy na rozšíření průjezdné šířky vozovky pro kloubové autobusy,“ uvedl kladenský primátor Dan Jiránek.
Bonusem k bezpečnému provozu je podle něj také estetická stránka řešení středu kruhového objezdu barevnými palisádami, který zdobí rostliny.

Výstavba obsahovala rekonstrukci a nové výškové řešení asfaltového krytu vozovky, včetně výměny silničních obrub na kruhovém objezdu a přilehlé vozovce. Opraveno bylo celkem 2600 metrů čtverečních silnice. Střed objezdu o průměru 16 metrů je z 16 ozdobných palisád a silničních obrub, mimo jiné bylo také vyměněno veřejné osvětlení v blízkosti objezdu. Celkové náklady na akci činily 2,95 milionu korun. Práce brzdili neukáznění řidiči, kteří nerespektovali dopravní značení a porušovali zákaz vjezdu. Proto u dělníků téměř pořád hlídkovala městská policie.

Prvotní úprava křižovatky na kruhový objezd v roce 2001 se osvědčila, v březnu 2002 byl proto vybudován další pevný kruhový objezd na křižovatce ulic Americké a Unhošťské. „Bezpečnost silničního provozu ve městě je naší prioritou, proto na příští rok plánujeme další okružní křižovatku mezi ulicemi Ke Stadionu a Petra Bezruče,“ uzavřel Jiránek.