„Napsali, že otevřou včera - a zase nic. Už si připadáme jak hlupáci. Denně je to opravdu zajížďka. Můžeme se akorát rozčilovat, ale na benzin nám nikdo nepřidá,“ říká Saša Kameš z Kladna, který denně cestuje do zaměstnání mezi Kladnem, Ledci a Lotouší. Stejně jako ostatní řidiči si musí počkat ještě půldruhého měsíce.

Fotografie byla pořízena ve čtvrtek 9. března.
Veterinární správa: psi na vrakovišti nejsou týraní, ovšem majitel porušil zákon

Jak potvrdila Deníku mluvčí Krajské správy a údržby silnic Středočeského kraje Petra Kučerová, březnový termín je sice na staveništi uveden, ale dlužno k němu přidat ještě i zimní technologickou přestávku. Hotovo proto bude, až se definitivně oteplí. Nezbývá, než spoléhat na slibnou předpověď počasí.

„Hotovo by mělo být koncem dubna. Ke zdržení došlo vzhledem k tomu, že po částečné demolici původní stavby bylo zjištěno, že se musí projekt doplnit o mikropiloty. Tento stav odhalila právě částečná demolice mostu,“ vysvětlila úskalí oprav Kučerová.

Poznáte obec na Kladensku?
Fotokvíz: Poznáte obec na Kladensku?

Spojnice od Šilerky do Rozdělova je přitom zavřená už od první poloviny loňského července. Řidiči musí volit objízdné trasy přes sousední Libušín nebo z Kladna druhou stranou přes Švermov či Vinařice.

Most přes železniční vlečku byl postaven v roce 1964 a sloužil do roku 2002, zejména v dobách těžby uhlí na Dole Schöller. Je dlouhý 13,59 metru a široký 9,75 metru, jeho výška nad terénem je 7,54 metru. Nový most za 11,5 milionu korun bude mít stejné rozměry.