Test ověřil, že ve vystaveném sortimentu se značkové zboží nevyskytuje. Dva ze tří obchodníků redaktorce ovšem nabídli objednání značkového oděvu či obuvi. V každém z šetřených případů prodejce nejprve odvětil, že takové zboží zde nenajdete. Posléze na otázku, zda by se dalo sehnat jinak, nabídl objednávku. Řeknete značku, požadovaný druh zboží a za týden máte požadovanou věc v prodejně.

První prodejce
Zboží v prodejně nebylo. Prodavačka ovšem nabídla objednávku značkového trička, o které redaktorka měla zájem. „Můžeme se dohodnout,“ zněla slova vietnamské prodavačky. „Do sedmi dnů od objednání byste měla tričko připravené,“ pokračovala. Dále nalákala potenciální zákaznici na oděvní soupravy, kalhoty i bundy se značkou Nike nebo Adidas. Cena jednoho trička se pohybuje v tomto obchodě od tří do pěti set korun.

Druhý prodejce
Zboží v prodejně nebylo. Opět byla redaktorce učiněna nabídka objednávky kýženého artiklu. „Beru většinou jenom jeden nebo dva kusy,“ upozornil prodejce. „Chodí sem dost často kontroly, takže je to pro mě hodně riskantní,“ pokračoval. „Když se dohodneme, vyberu vám tam ty nejlepší a nejhezčí boty, co tam budou mít,“ dodal nadšeně. Obuv ve značce Nike a Adidas by zde stála osm set korun. Dále lákal zákaznici na značky Replay a mnoho dalších.

Třetí prodejce
„To nejde, nemůžu vám to sehnat,“ řekla zdrženlivě. Žena byla celou dobu našeho pobytu v prodejně nepřístupná a odmítla se o značkovém zboží bavit.