Výsledkem je pro zákazníky pozitivní zjištění, že prodejci mají pečivo označeno správně. Pouze v Lidlu by mohlo být označení viditelnější.
Oslovení zákazníci nařízení vítají. Například Jana Kunhartová míní, že je dobře, aby lidé věděli, co kupují.

Josef Kaňkura byl více kritický: „Asi to dobré je. Ale tady (pozn. redakce: v Bille) pečivo nekupuji. Mám svoji pekárnu, zde tomu nevěřím, kladenský výrobce prý barví chleba nahnědo," vyjádřil svůj názor spotřebitel.

Také pekaři zpravidla nemají proti vyhlášce námitek. „Zmrazené polotovary nevedeme, ale označování výrobků je pro zákazníky dobrá věc," uvedl zaměstnanec kladenské pobočky krušovické pekárny. Podobný názor mají i ve slánské pekárně Grunt: „Nás se to netýká, protože máme vše čerstvé, ale s vyhláškou rozhodně souhlasím. Když opomenu konkurenční boj, který je v dnešní době poměrně nekalý, tak je to dobré hlavně kvůli spotřebiteli." Autor: Vojtěch Kostka

Navštívené prodejny:

Billa, Albert: Čerstvé pečivo i rozmražené polotovary označeny na cenovkách. Norma: Bez označení, vše je prý čerstvé. Penny market, Kaufland, Tesco: Rozmražené pečivo označeno cedulkou u cenovky.
Lidl: Zboží je označeno na cenovce, ale malým písmem.