Tisková mluvčí společnosti Mobilkom, která je majitelem telekomunikační sítě U:fon, uvedla, že do této doby bylo ve Slaném nahlášeno šedesát případů, z nichž bylo dosud kladně vyřízeno dvacet jedna. „Ostatní jsou dále v řešení,“ uvedla Jana Studničková.

Za dvacet jedna dní, ve kterých se některým obyvatelům Slaného doposud nepodařilo zapnout televizi, bylo tedy instalováno společností U:fon dvacet jedna filtrů na televizní přijímače stěžovatelů. Studničková upřesnila, že ode dne nahlášení potvrzené stížnosti Českým telekomunikačním úřadem má společnost Mobilkom lhůtu čtrnácti dnů na jejich instalaci.

„Celkově jsme již v České republice instalovali stovky kusů těchto filtrů,“ konstatovala Studničková. Upřesnila také, že není žádný stanovený limit pro počet poskytnutých rušiček. „Limit v tomto případě neexistuje. Společnost Mobilkom vyřizuje všechny stížnosti, které jsou nám zaslány Českým telekomunikačním úřadem,“ dodala mluvčí.

Obyvatelé zasažení ztrátou signálu se stále mohou obracet na Český telekomunikační úřad, Sokolovská 219, 225 02 Praha 9.