Neprůjezdná zůstala dálnice mezi sedmým a 18. dálničním kilometrem, tedy od sjezdu na Makotřasy po Knovíz – a nakonec to bylo podstatně déle, než naznačovaly původní předpoklady. Nenaplnilo se totiž očekávání, že průjezd bude obnoven do nedělní deváté hodiny.

Ještě dopoledne bylo v plném proudu odklízení sutin, protože bourání bylo proti předpokladům náročnější a práce se protáhly. A jako liché se ukázaly i původní ještě optimistické odhady počítající se zhruba dvouhodinovým zpožděním. Na obnovení provozu došlo až odpoledne. Odvoz sutin byl sice dokončen již před polednem – ještě však bylo zapotřebí namontovat zpět svodidla a zajistit konečné uklizení povrchu vozovky.


Zdemolovaný most nahradí nová železobetonová konstrukce, která by mohla být dokončena počátkem jara. Se stavbou ve zhruba 50milionové hodnotě souvisejí i další práce v okolí, které si u Buštěhradu vyžádaly dlouhodobější dopravní omezení.


Práce silničářů omezily o víkendu také provoz na dalších hlavních tazích v okolí metropole. Například na Pražském okruhu zůstal ve směru jízdy od letiště k dálnici D1 uzavřen levý pruh v okolí dálničního kilometru 11,5. Na dálnici D11 ve směru na Prahu zahájilo Ředitelství silnic a dálnic opravy mezi kilometry 26,8 a 18,2, které řidiče budou omezovat až do konce července.